Audyt Loom

Przygotowanie do nagrania

  1. Wyszukaj potencjalny Biznes
    • Użyj do tego metod omawianych w osobnej lekcji, np. Google, Instagram, Grupy na Facebooku, Fanpage, itd.
  2. Zbierz informacje o tym biznesie – te informacje wykorzystasz w nagraniu
    • zapoznaj się ze stroną internetową
    • z profilami w Social Media
    • czy robią reklamy
    • zapoznaj się z konkurencją i tym co robi konkurencja
  3. Stwórz nagranie Audytu Loom, 5-10 minut

Jak nagrać Audyt Loom?

  1. Otwórz stronę internetową i Social Media danego Biznesu i krótko je omów. Powiedz co jest ok, co jest źle oraz gdzie jest niewykorzystany potencjał.
  2. Powiedz w czym pomagasz firmom i wyjaśnij dlaczego jest to najlepszy sposób na rozwój ich biznesu / pozyskanie klientów. 
  3. Znajdź ich konkurentów i pokaż, dlaczego ich konkurenci zyskują przewagę, wdrażając usługę, którą im oferujesz.
  4. Pokaż koszt niewykonania tego co oferujesz. Wypisz to w punktach np. w Google Docs i krótko omów.
  5. Pokaż jak możesz im pomóc. Wypisz to w punktach np. w Google Docs i krótko omów w jaki sposób możesz pomóc tej firmie.
  6. Powiedz, że w tym krótkim nagraniu nie jesteś w stanie omówić wszystkiego i zaproponuj krótkie 30 minutowe spotkanie na którym omówisz te punkty dokładnie i dasz im gotowy plan marketingowy.
  7. Komunikuj niskie zaangażowanie i wysoką wartość płynącą z tego spotkania.
  8. CTA – powiedz, żeby osoba odpisała na wiadomość lub kliknęła link i umówiła się na spotkanie

Gdzie wysyłać?

  • W wiadomościach na Facebooku, Instagramie i innych SM
  • W mailach 

Wskazówka

  • W wiadomości napisz dokąd prowadzi link, że to nagranie audytu. Zachęć krótko do obejrzenia. 
  • Dodaj CTA i link do umówienia spotkania w wiadomości

Skomentuj

Zostaw Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *