Użyj do tego metod omawianych w osobnej lekcji, np. Google, Instagram, Grupy na Facebooku, Fanpage, itd.
Zbierz informacje o tym biznesie – te informacje wykorzystasz w nagraniu
zapoznaj się ze stroną internetową
z profilami w Social Media
czy robią reklamy
zapoznaj się z konkurencją i tym co robi konkurencja
Stwórz nagranie Audytu Loom, 5-10 minut
Jak nagrać Audyt Loom?
Otwórz stronę internetową i Social Media danego Biznesu i krótko je omów. Powiedz co jest ok, co jest źle oraz gdzie jest niewykorzystany potencjał.
Powiedz w czym pomagasz firmom i wyjaśnij dlaczego jest to najlepszy sposób na rozwój ich biznesu / pozyskanie klientów.
Znajdź ich konkurentów i pokaż, dlaczego ich konkurenci zyskują przewagę, wdrażając usługę, którą im oferujesz.
Pokaż koszt niewykonania tego co oferujesz. Wypisz to w punktach np. w Google Docs i krótko omów.
Pokaż jak możesz im pomóc. Wypisz to w punktach np. w Google Docs i krótko omów w jaki sposób możesz pomóc tej firmie.
Powiedz, że w tym krótkim nagraniu nie jesteś w stanie omówić wszystkiego i zaproponuj krótkie 30 minutowe spotkanie na którym omówisz te punkty dokładnie i dasz im gotowy plan marketingowy.
Komunikuj niskie zaangażowanie i wysoką wartość płynącą z tego spotkania.
CTA – powiedz, żeby osoba odpisała na wiadomość lub kliknęła link i umówiła się na spotkanie
Gdzie wysyłać?
W wiadomościach na Facebooku, Instagramie i innych SM
W mailach
Wskazówka
W wiadomości napisz dokąd prowadzi link, że to nagranie audytu. Zachęć krótko do obejrzenia.
Dodaj CTA i link do umówienia spotkania w wiadomości